Capital F thinggy!

WELCOME!
suka zina ?
Sunday, December 30 23:15 1 Komen

assalamualaikum

ishhh~ sejak akhir2 ni saya malas betul nak blogging. saya pun tak tahu kenapa tp xpe .smile shiera :)
aha! meh sini saya nak cerita. duduk sini kasi rapat2 ^^V
tadi saya tengah layan youtube kan, saja usha tasha manshahar yang cun tu dengan syed shamim yg handsome tu. woww~ they're like sweet couple beb #tepuk tangan gedik2 sikit muawahahaha
TAPI tetibe je ternampak satu video ni. nak tgok? jap eh  :)


                 
 mesej permulaan zina #pengajaran :)

aha! ni la video yang saya jumpa tu. fokus gila2 first time baca tu. kecut perut pun ada 
ok,la saya rasa malas nak menaip. jadikan pengajaran ok sayang wanita-wanita solehah kat luar sana tu? :)
aurat kita untuk suami yang halal untuk kita suatu hari nanti   :D

                       
                                how sweet ? :) #nak jugak 6 tahun lepas  ni insyaallah                  



pen merah pen biru,luv u
assalmualaikum :)       

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.