Capital F thinggy!

WELCOME!
cemburu buta !
Sunday, March 10 21:00 1 Komen

assalamualaikum

aku nak citer ni , tadi aku main la twitter kann. then aku tweet tweet dan seterusnya tweet. time tuu aku dengan followers tengah main hashtag ni "#lelakiAwesomeKalau" so aku pun buat la ayat hastag tuu~


nie la ayat yang aku buat tuu *awesome tak?* hahaha ^^

then ramai la yang retweet, aku jadi tweet famous seketika time tu, hahahaha *krik krik* then disebabkan tweet hashtag tu la berlakunya satu peristiwa CEMBURU BUTA hoiii . sebab pe? jap la nak citer la ni :)
ada la seorang mamat tu mention aku, nama dirahsiakan, let be mr.h. OMG ! ada nama dia nampak kat gambar tu -.- *aku malas nak cover nama dia, biar je la*. so aku pun reply la mention dia kan, bukan nya gatai ke hapeee *sumpah takde niat* aku just beri pandangan kot, PANDANGAN ! then tetibe awek dia reply tweet aku dengan pakwe dia tu, kalau dia reply ayat cool takpe jugak. ni tak tetibe reply tuduh kat pakwe dia yang mr.h dah ada perempuan lain *perempuan lain tu aku la* time tu muka aku macam -.-' , aku rasa cam nak lempang je minah ni. nasib kesabaran je yang aku pikir time tuuu. lebih kurang kes cemburu buta la ni. :p

then tak habis lagi, aku stalk la twitter minah tu, rilek dia je kutuk2 akuu. aku cam lagi panas laa. aku tak cari pasal pun kann. so aku diam je laa. aku buat bodoh je la. malas nak maki2 orang. aku just luah kat fb je. hahaha~ walaupun dia perempuan tu tak boleh baca. atleast aku puas dapat meluahkan perasaan ketika tu. chewahhhh :p


haa! nampak tak aku punya status tak puas hati -.-

 lastly aku malas nak gaduh belakang, aku pun minta maaf la *sepatutnya dialah yang minta maaf* tapi takpe lahhh kan :) aku beralah laa. dah la tak kenal tetibe nak gaduh sesama perempuan sebab lelaki -.-, freak okay ! tak patut tak patut :) so aku pun berbaik laa dengan dia. :)

aku nak advise member-member aku perempuan dengan aku sekali la as peringatan. kita nanti kalau dah ada someone special tolonglah jangan cemburu buta tak tentu pasal. sebab cemburu buta SERIOUSLY bawak padah ! siasat dulu, jangan nak cakap melulu-lulu jee. fikir dulu sebelum bertindak okayyy. jangan la kita gaduh sesama perempuan sebab seorang lelaki je okay :)


bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.