Capital F thinggy!

WELCOME!
perlekehkan result spm
Tuesday, May 14 12:51 0 Komen

assalamualaikum

 mood tengah bengang ouh semalam, nak tulis blog tapi laptop tak bawa la pulak. aku tidur semalam kat rumah makngah. aku nak cakap aku bengang sebab ada seorang makcik ni and i just call her as "mami" , eh dia bukan mak angkat aku la. aku panggil macam tu sebab dah semua family aku panggil macam tu. so dipendekkan cerita la kan, time tu kat meja makan. sepupu aku tanya aku knapa tak dapat KPM ? kpm tu stands for KOLEJ PROFESIONAL MARA. sepupu aku tanya sebab dia pelik kenapa aku dapat kptm kenapa tak kpm je , kptm tu ialah KOLEJ POLY-TECH MARA. *aku dapat kptm cheras, kbai*

 sepupu : kaklong , kenapa tak dapat KPM ?
 aku      : sebab dah dapat kat KPTM cheras tu haa untuk course TESL

 then mami tu menyampuk

 mami   : eh adik*nickname sepupu*,KPM tu budak2 pandai yang dapat straight's A je lahhh..
              kolej tu untuk students yang bakal fly overseas. *dalam hati aku kan, "kau pikir students kptm tak
              boleh fly ke haa!!!*
aku      : *muka terkejut+malu+bengang+rasa nak penampar je dia ni, nasib hormat tu ada. kalau tak dah
              lama   kene smash dengan aku dua tiga kali -.-
sepupu : ouh,hokay

nampak tak yang aku highlight kan tu, ayat macam nak perli haram la. mentang2 la result aku tak gempak sampai straight A's tu haa. atleast result aku layak doe nak apply mana2, xde D,E,F and fail bhai *berbaur riak* ,

and aku nk cakap la kan as nasihat and peringatan kat orang lain dan diri sendiri. tak perlulah pandang result yang gempak tu . tak semestinya result yang tak seberapa gempak ni tak boleh berjaya. bukan nya gagal sekali bermaksud gagal untuk selamanya !

kadang-kadang tak semestinya dia tak boleh dalam akademik, dia tak boleh dalam bidang lain. Allah kurniakan rezeki masing-masing berlainan. tak perlulah perlekehkan orang kan :)

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.