Capital F thinggy!

WELCOME!
teheee~ buddies :)
Sunday, May 5 14:03 0 Komen

assalamualaikum

 semalam baru lepas lepak-lepak dengan iffa and nik. wahhh semua kenangan manis time sekolah rendah dulu terkenang semula. chewahhh~ habis semua terungkap semua. hahaha, rasa comel je dulu-dulu. hahaha. sekarang pun comel jugak *krik krik* pedulikan !

 weh weh korang, aku drive semalam g lepak tu. hahaha~ rasa macam dah besar . bunyi lepak macam budak nakal je laa. bukan lepak, aku melawat laa. hahaha. yeahhh baru sopan sikit bahasa. aku cari rumah iffa about 30 minutes sbb tersesat kat taman tu --'. padahal taman tu just depan rumah aku. tu laa padah tak explore habis. hahaha. sadlife la kau shiera, booo! duduk je Taiping tapi tak tahu apa-apa. rumah iffa tu kat lorong 14 tapi yang lawaknya aku cari lorong 19. macam krik krik kan -.- , punya la penat aku cari lorong 19 sampai aku tanya orang kat taman tu.

 patut la pakcik dengan makcik yang aku tanya tu buat muka macam freak jee. diorang cakap cam ni " ada ke lorong 19 dik? " hahhaha, aku pun muka dah macam blur + malu. hahaha. then aku decide pergi rumah nik sebab nk tanya mana rumah iffa, nasib baik nik ada. kalau tak perghh sia-sia je duit minyak kereta.

 dipendekkan cerita sampailah dirumah iffa. yeahhh ! makan minum gossip dan balik la pukul 5 petang. then nak balik hujan pulak lebat. Ya Allah , dah la cermin kereta yang depan tu berkuap pulak tuu, sambil drive sambil aku lap cermin. mmg menakutkan siott sbb aku xde pengalaman drive tengah hujan lebat. so smpailah rumah dengan baju basah kuyup.takde gambar nak share sebab kusyuk sangat gossip :D


yang tudung hijau tu iffa :)


nik yang pakai spek tu :)

 bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.