Capital F thinggy!

WELCOME!
belajar elok-elok
Thursday, June 13 23:26 0 Komen

assalamualaikum

sorrryyyy.. lama giler tak update blog, sebab aku takde masa sibuk uruskan hal hal nak sambung belajar ni. bayar itulah inilah, buat medical check up bla bla. -.-

aku bakal menerukan pembelajaran aku kat kolej poly-tech mara cheras. aku ambil diploma teaching english as seconds language (TESL) . to-be english teacher. hewhew.. actually aku benci subject english tapi dah jodoh aku dengan subject ni kot so terima je laa. belajar ni kene la ikhlas sayang hoi :) so doakan la aku supaya berjaya dalam course ni. kalau boleh always DEAN'S LIST ! hewhew. amin..

malas nak menaip panjang panjang dah ni so siapa yang dah futher study tu, study la elok-elok okay. jangan sia-siakan peluang yang dah ada.bukan semua bernasib baik untuk melanjutkan pelajaran :)

belajar kene cool :) lek lek jangan STRESS ohoiiii :D

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.