Capital F thinggy!

WELCOME!
buddies :)
Thursday, February 7 23:27 0 Komen

assalamualaikum

hye *lelambai tangan* bosannya malam ni, so daripada buang masa kan baik aku citer serba sedikit pasal buddies2 aku ni :) aku sayang diorang giler2 kot , BANGGA! hahaha ^^


aqilah alzahari :)

budak ni nama dia AQILAH ALZAHARI, keturunan ala2 arab gitu. kitorang kenal dah 5 tahun maksudnya since masuk maktab la kan. tapi mula2 masuk mrsm kb takde pulak aku nampak dia tapi bila dah masuk HULU *saja nak besarkan hulu tu sebab nak kasi gempak sikit bunyinya, haha*okayy, pe yg aku merepek ni, okay sambung balik citer budak arab ni, please qiela kau jangan bangga! hahaha.dia ni dari form 1 sampai la form 5 satu kelas dengan dia. dulu time lower form takdelah rapat sangat sebab dia ada kawan baik time tu nama dirahsiakan, hahaha. sibuk je nak tahu :p then naik je upper form, pergh dapat satu kelas dengan dia,berbulu tengkuk aku sebab aku tak suka dia ni time lower form sebab muka dia kerek nak mati la, hahahah. *tahu la hotsetup maktab kan* ex dia semua aku pernah minat *tapi tu dulu okayyyy* hahahah, banyak betul bintang aku :) then dah berapa bulan dalam kelas tu 501 tu, okayy aku lupa nak citer yang aku kelas ni. lepastu tetibe jadi kawan rapat . pergi kelas pun sama2, nak makan sama2 tu jarang kot sebab dia aras 1 n aku aras bawah, uishhh penat eden nak naik atas. so sampai sekarang la kitorang rapat walaupun tinggal berlainan lokasi, ishhh, korang ni ! dia selangor dan aku perak :0 sayang kau qielah, jaga machaaa elokk2 yooo :)


fatihah nisaee :)

so next ni pulak nama dia FATIHAH NISAEE. awekkk baling ni, tanya orang kampung sapa tak kenal pak dia. pak piee kan? hahaha. uishhhh, cun doe diaaa tapi dia ni jenis tak layan lelaki *kononnya* hahaha, pakwe dia dok jordan tuhhh, hahaha, biasa lah orang cikang boleh lah fly merata2, hamba ni apa lah adooo result pun tak keluar lagi :p hahaha, then dia ni ceq nak hambaq maii la kalau dia keluaq bahasa kedah dia satu kelas tak paham kot rasanya. ha! tudia aku tak paham satu apa pun, hahaha. punyalah pekatttt.dia ni seorang yang sangat rajin belajaqqq dan pandai melukis. aku dengan dia BUDAK SENI beb *bangga seketika* kadang2 study dengan dia tapi aku ni kan pemalas punya orang, time prep aku pi jalan2 la,pi tandas la,pi kacau orang study la.hahaha. bajet warden kan ^^ dia nie suka dengar prob aku, aku suka bising2 kat dia pastu dia akan dengaq je laaaa, terima kasih teah sbb bnyak dengar prob aku. sayang kau.. muahhhh muahhh muahhhh :*


zaqira ezzati :)

ha! sorang ni. perghhh cikang bak hang wa kata lu. nama awek ni ZAQIRA EZZATI. dia ni comel ouhhh sebab pipi dia bam2 :). *jangan marah aeee* time prep bapak otai la. mentang2 duduk tengah kan, rilek dia je bawak benda haram, hahaha. alaa aku pun sama jugak cakap orang konon :p dia ni aku nak cakap pandai gilerrr la weiiii, gifted kot rasanya, hahaha. dia suka bawak makanan tapi makanan dia pasti kan tidak diketahui ahli class . kalau tak memang habis laaa makan dia, ahhahaha *bukan kedekut tapi jimat* aku kalau frust dalam akademik aku citer la kat dia, dan dia akn buat muka gelabah bagi kata-kata semangat, hahaha. dengan outomatiknya semangat aku berkobar-kobar. wahhhh nampak tak pengaruh dia, hahaha :) dia suka bg nasihat kat aku supaya rajin berusaha. yeahhhh, thanks zaq. sayang kau jugakkkk :)

so inilah kami yang gilerrr :) hope tercapai impian masing-masing. sayang korang dunia akhirat.


qielah, zaq, aku, teah :)

kbyee,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.