Capital F thinggy!

WELCOME!
kenduri kesyukuran
Sunday, February 10 22:40 0 Komen

assalamualaikum

hari nie ada kenduri kat rumah makngah aku for the doa selamat sbb sepupu aku ZARIFAH a.k.a zirafah, hahahah. eh tak nama timangan je tu, haha. sorry kaklong gurau dapat 8A for the pmr yg lepas tu *sukahati aku je rojakkan bahasa. so buatlaaaa kenduri sikt kan . :)


yang berspek tu zarifah, *abaikan yang lain aku tak kenal :p*

besttt laa sebab jumpa ramaii sedara mara cucu cicit capat ceput kann, semua adaaa laaa ceq nak habaq ni . hahaha, then banyak jugak makngah aku masakkk.., ouh masak sendiri okayyy, no catering2.. tak mau tak mau *nada gedik :p* tapi aku tak enjoy sangat sebab demam punya angkara. AKU TAK CARI LAGI APA PUNCA DEMAM SATU KELUARGA. pelik pelik tetapi benar, macam mana satu family boleh demam? haisshhhh~ tetibe aku tukar topik, kbyeee :p

makngah masak udang masak sambal, ayam goreng,gulaii apa entahhh.. aku tak keluar rumahhh sangat sebab maluuu konon. chewahhh macam majlis merisik je aku malu2 sangat KENAPA ?! hahaha. then aku dah mati akal nak tulis apaaa :D

so coclusionnnye best kalau ada kenduri kendara sebab boleh jumpa sanak saudara miskin kaya sama sahaja, hulurkan tangan berjabat mesra *apakah aku ni -.-' tetibe lagu raya* okay la stop menaip, aku penat sangat sebab demam ni so penceritaan aku ni pun macam sakai jugak. MINTAAA MAAFFF OKAYY *jerit tepi telinga* :)


*gambar sekadar hiasan* , aku minta kat mr.google tadi :p

opps lupa HAPPY CHINESE NEW YEAR !!  bagi yang sambut, papai :)

bye, assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.