Capital F thinggy!

WELCOME!
tak suka rumah sepah!
Sunday, February 24 22:21 0 Komen

assalamualaikum

memang tak dinafikan, semua perempuan memang tak suka kalau rumah bersepah kecuali anak dara yang memang malas nak mengemas *nampak tak kerajinan aku kat situ* hahaha, bukan nak cakap aku rajin ke hape tapi memang aku tak suka rumah bersepah *alaa, kadang-kadang aku pun malas jugak* , tapi kan MEMANG SAKIT HATI HOI KALAU TENGOK RUMAH BERSEPAH! seriously memang aku tak suka. kalau aku nampak rumah macam something wrong je, mula la aku nak mengamuk, mulut aku akan pot pet pot pet je. nasib la kan, sapa suruh sepahkan. alaaa yang sepahkan bukan orang lain, adik- adik aku yang hampeh tuu -.-' aku tak suka kalau diorang balik dari sekolah, bapak la wehhh. buku-buku akan berterabur atas lantai sebab nak buat homework *macam takde meja study je dalam bilik kan korang -.-*



nampak tak keselerakkan kat tepi tu ! AKU TAK SUKA -.-'


haa ! lapang giler bila pandang :)


nampak tak dapur yang selerak bila ayah aku buat kerja -.-

P/S: lepas dia buat kerja ni aku yang kemas tahu tak, hahaha *nampakkan kerajinan aku kat situ* :p


abaikan adik aku yang tengah makan tu


ruang makan

nanti kalau my future husband *tetibe* aku nak buat kerja aku takkan kasi sebab lelaki tak pandai jaga dapur.hahaha, kannn? korang hangguk je laaa. hahaha ,tengok ayah aku pun dah tahuu :p , area paling sensitif, mesti la dapur kann? betul tak, betul tak? ^^ *aku takde benda nak citer dah* hahaha tapi perkara yang aku nak highlightkan ialah aku tak suka kalau rumah sepah. kalau rumah sepah jugak, aku akan sedaya supaya mengemas sampaii nampak kemas dan aku rasa puas hati. :)

bye,assalamualaikum



Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.