Capital F thinggy!

WELCOME!
areege finland :)
Monday, March 4 22:30 1 Komen

assalamualaikum

aku nak citer pasal seorang member aku ni, nama dia AREEGE de the " gorgeous " hahahah, aku saja je tambah gorgeous tuu biar dia rasa bangga sikit, hahaha. dia ni cikang doe. time kat maktab, aku tersangat la lemah BIOLOGY *omg! this is my killer subject* aku tak pernah nak berapa score subjek ni, kalau macam haritu ada subjek mood aku akan bertukar, rasa macam malas giler laa nak tunggu time bio habis nanti. thenn datang la superpower teletubbies ni menjadi mentor akuuu, chewahhhh~ mentor biology gituuu. kenapa mentor? sebab dia cikang biology n get the excellent result untuk sem tu so dia jadi la mentor dalam group mentor-mentee aku :) bunyi best kan jadi mentor? ada tak macam rancangan " tunjuk ajarku lagu sifu " rancangan mentor tu? hahahaha, mana ada laaa. *lalut doe aku, kbyee*

dia ni bilik aras satuu, alaa atas bilik akuu je pun. aku selalu lepak bilik dia sebab aku nak pauu makanan si kurus ni " farhanis amiera " tak punn lepak dengan ismah awek cun. hahaha~ best gilerr kawan dengan areege ni, kalau nak melalut ke hape kee boleh la cari diaaa. hahahah. and sekarang niee dia sedang menjadi rakyat malaysia yang menganggur kat finland, hahaha *maksud aku baru habis spm ^^* eh jap, mak dia CUN gilerr wei aku tengok gambar yang kat dinding katil dia. macam pretty zinta wehhh *eh betul tak aku eja nama hindustan tu :p*


tudiaa awek finland :)


uuuu~ weh-weh tudung style yang dia pakai tu aku buat *bangga* ^^v


habis cun dah ni :)


hehehe, aku sayang kauuu :)

P/S: areegeee, jangan bangga aku buat post pasal kau, aku nak cakap thank a lots sebab ajar aku biology and jadi member aku yang gilooo tahap cipan. hihi :), and sayang kauu muah muahhh muahhh :*

bye,assalamualaikum


Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.