Capital F thinggy!

WELCOME!
anis ! ^^
Saturday, March 2 14:43 0 Komen

assalamualaikum

28 harituu bufday kawan akuu yang comel ni, hihi :) aku nak post time tarikh tu tapi ada yang menghalang *driving class punya pasal -.-* dia ni ex roomate akuu, kitorang selalu giler2 dalam bilik! dia suka pau makanan aku sbb locker aku banyak makanan. biskut-biskut yang aku tak suka semua dia kebas. hahaha,  tapi takpe sharing is caring.. chewahhh ayat aku :p weh weh dia cikang PHYSICS *aku sangat-sangat tak suka subjek ni* , dia suka bebel dekat aku, dia suka beri nasihat dekat aku. dia baik ! :) *kembang dah kau anis* dia CUN macam aku, eh tak dia cun lagi ! hahaha~ weh weh anis, jaga diri elok-elok, nanti dah berjaya jangan lupa aku. sobs sobs :')


accountant to be !


semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu, chaiyok2 9A++++ :) sayang kau giler ! hope persahabatan kekal untill jannah.

bye,assalamualaikum


Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.