Capital F thinggy!

WELCOME!
balik kampung part 1
Wednesday, May 15 15:56 0 Komen

assalamualaikum

wuuu~ balik kampung haritu time sabtu malam, best siot. hahaha sebab dah lama tak balik kampung tu yang macam excited gilooo. hihi :D , kitorang balik kampung sebab nak hantar tok aku pergi umrah. wahhh termakbul jugak doa dia nak pergi mengerjakan umrah. selamat pergi selamat balik ye atok :) eh lupa nak citer, nama kampung aku " Kampung Labit" kat Lenggong tu haaa.

kitorang bertolak dari rumah pukul 12.47 tengah malam, ayah aku drive dalam keadaan mengantuk. kereta kejap2 brek sebab ayh aku nk hilangkan mengantuk dengan tekan brek secara mengejut --' , nasib baik la malam tu aku tak rasa mengantuk so aku mengawasi keadaan pemanduan ayah aku, chewaaahh ayat skema gituu. aku nak drive tak berani sebab kereta starex, bapak besar. tak sanggup aku -.-


Pekan Lenggong *mr.google*


sawah padi kampung aku *mr.google*

then sampai laa kampung around 2 pagi macam tu laa, semua dah tidur. sampai je kampung , kami terus tidur and buat air liur masing-masing .

bye,assalamualaikum



Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.