Capital F thinggy!

WELCOME!
balik kampung part 2
Wednesday, May 15 16:33 0 Komen

assalamualaikum

then esok pagi nya bangun, mandi bla bla bla.. sampai tengah hari , time lunch. mak aku dengan adik beradik dia buat ikan bakar. perghh sedap bak hang. family belah mak aku ni ramai sebab mak aku ada 13 adik beradik. ramai gilo kannn . :o haaa tu yang memeriahkan lagi suasana. teheee~ :D

so after lunch, cadangan telah diberikan oleh adik aku sikecik tuu nak pergi mandi sungai. yeahhhh~ boleh mandi sungai ! packing2 segala bagai, bertolak la kitorang pukul 3 lebih macam tu. alaa dekat je pun.

then samapai je terus terjun and and the best moments ialah main bola dalam air. dah lama tak main , hikhok.. best giler bhai, aktif siot dalam air. hahaha. makcik pokcik sedara sepupu semua main. hahaha. yang ayah aku pulak kalut apa entah kat atas masak maggi. then dah puas main mandi , kitorang tukar baju semua balik laa rumah pukul 6 lebih. best best best ! :D


my makngah


istana pasir berdengung


cantik kan air dia *ni bukan aku*

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.