Capital F thinggy!

WELCOME!
balik kampung part 3
Wednesday, May 15 16:49 0 Komen

assalaamualaikum

malam ahad, kitorang tolong tok packing2 barang semua and bertolak dalam pukul 11 lebih ke masjid jamek lenggong. kat situ semua para jemaah kumpul and naik bas dari situ. lepas semua urusan selesai, bas tok aku bertolak la pukul 12 lebih bawa jemaah2 lain jugak pergi KLIA . then kitorang semua berpisah la kat situ, family aku balik Taiping and family makngah aku ke Ipoh.

and satu kes berlaku kat tengah jalan, kereta aku kene tahan polis sebab minta lesen. selama ni ayah aku tak pernah kene tahan pun selama dia drive. mak aku cakap puncanya sebab ayah aku tak pakai baju sambil drive. maybe polis tu takut kot jadi kes penjualan kanak-kanak. polis tu siap cakap lagi " nak kata panas kereta ni tapi duduk dalam air-cond " hahaha, aku kat belakang tu krik krik je kat polis tu, hahaha

then sampai rumah pukul 2 lebih, cuci muka, salin baju tidur. then membuta buat air liur.

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.