Capital F thinggy!

WELCOME!
drive drive drive !
Friday, May 10 20:46 0 Komen

assalamualaikum

yeahhhhh~ aku dah drive ke pekan taiping, macam batak kan --' okay memang pun. hahah. dari start aku dapat lesen , aku tak lepas lagi ke taiping sebab aku cuak ke bebeh. hahaha. so petang tadi aku telah mengharungi jalan raya sampailah ke pekan. hahah. gempak kan ? so tepuk laaa *gedik,kbai*

aku keluar dengan makcik aku and adik aku dengan menaiki kereta kancil tok aku yang air-cond yang aku citerr kat korang yang memang superb tu, hahha. okay tak baik kutuk kereta tuu. pape pun dia berjasooo. teheee~ :D

so kitorang sampailah kedai makan my mum, and makan sampai kekeyangan dan seterusnya mama menghalau kami balik. sobs sobs sedih tahuuu, hahaha bukan halau laa. mama sruh balik awal sebab takut gelap , nanti tak pasal2 pulak tak nmpak jalan  * dear mama ,power spectacles kakak ni dah cukup tinggi, takkan tak nampak lagi kot --' * nampak sangat tak percaya aku drive :p

then kitorang balik laa tapi bukan balik terus pun tapi pergi merayap kedai kasut -.- *anak derhaka disitu* then bla bla bla.. smapailah rumah, terus serbu bilik air dan mandi. tu je la aku story mory. :)

bye,assalamualaikum



Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.