Capital F thinggy!

WELCOME!
politikus semak -.-
Thursday, May 9 21:45 0 Komen

assalamualaikum

nie aku nak cakap sikit, something macam nk bg pendapat sikit la. pasal politik ! aku online fb tadi then ada la seorang member maktab aku nie, dok kalut la tak habis2 post pasal fitnah2 bagai. fitnah apaa lagi? fitnah pasal politik laa. dia ni orang kuat bn , so dia tak puas apa bnda entah dekat orag pas. *aku pas, kbai* .

sekali dua dia post pasal politik takpe la jugak, nie dah bnyak kali. boleh dikatakan news feed aku tu kalau aku refresh mesti ada la status dia pasal politik. masih mentah and tak tahu pasal politik tapi nak jugak buat status pasal politik. lebih baik diam jee kan bagus :)

and pada pandangan aku la kan, ada beza tahu antara orang yang fanatik politik dengan orang yang ambil tahu pasal politik. orang yang fanatik politik ni kan, kalau orang komen sikit pasal parti dia kan, mula lah dia nak emo. tak puas hati and mulalah nk buat status kejam dan tidak memberangsangkan macam krik krik -.-

then orang ambil tahu pasal politik ni pulak dia cool, takde la cari pasal dengan siapa2. dia just ambil tahu pasal politik untuk perkembangan semasa sebab demi negara kan mestilah ambil tahu dan dia tak perlu buat status yg macam krik krik tu.

aku budak mentah, nak bg pandangan pasal politik ni banyak2 , rasaya tak layak sebab aku belum paham lg dengan mendalam lagi dunia politik. just ambil tahu sikit2 je. tu je lah aku nak menulis, ni kira luahan perasaan la. hahaha :)

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.