Capital F thinggy!

WELCOME!
gudluck sahabat :)
Sunday, May 26 14:11 0 Komen

assalamualaikum

sayu je hati, sedih je nak pisah dengan kawan-kawan. masing-masing semua dah besar, masing-masing dah ada haluan sendiri. wahhh~ kita dah besar la weh, tak lama lagi kita tempuh zaman universiti pulak. :D

hope semua berjaya dunia akhirat, dah berjaya pangkat besar gaji besar kereta besar. wahhh~ *nampak tak aku excited* :p

kawan baik aku dah sambung study, aqilah study kat uniten course account , teah pulak masuk matrik melaka . eh zaq aku confius dia nak masuk mana, alahai maklum lah budak pandai. banyak sangat tawaran masuk. hihi :) apa-apa pun gudluck korang . aku sayang korang. romantik kan aku . tehee~ , aku pulak akan study dekat kptm cheras course TESL :)


gudluck dear :)

bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.