Capital F thinggy!

WELCOME!
hati seorang perempuan
Wednesday, May 8 01:45 1 Komen

assalamualaikum

renungkanlah~... " sebaik-baik wanita ialah wanita yang tidak memandang lelaki dan dipandang lelaki.aku tidak merasa bangga menjadi rebutan lelaki bahkan aku merasa terhina diperlakukan sebegitu seolah olah aku ini barang yang bisa dimiliki sesuka hati.Allah telah memuliakan seorang lelaki yg bakal mnjadi suamiku untuk mnerima hati dan prasaanku yang suci.Engkau berhak mendapat kasih yg tulen.Kalau aku ingin lelaki yang baik aku juga perlu mnjadi perempuan yang baik.Sesungguhnya Allah telah menjanjikan perempuan yg baik untuk lelaki yg baik " - hati seorang perempuan



Perempuan merajuk nampak ala tomey-tomey ♥
Perempuan senyum nampak cutenye ♥
Perempuan marah nampak cantik pulak ♥
Perempuan menangis nampak ikhlasnya ♥
Perempuan yang tutup AURAT nampak SOLEHAH nya ♥


bye,assalamualaikum

Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.