Capital F thinggy!

WELCOME!
nyawa aku melayang
Wednesday, May 8 15:11 0 Komen

assalamualaikum

tajuk post menyeram kan, hahaha. ya Allah ya tuhanku, nasib baik kau bg aku peluang aku hidup. kalau tak lagi sikit aku dah accident bertembung dengan kereta depan. subhanaAllah cermin kereta tok aku sumpah aku tak nampak time drive, jantung aku dup dap dup dap ouh drive td. rasa tadi kalau dah bertembung kereta depan tu memang nyawa aku tak tahu kemana pergi. gilaaa laaa~ memang tak berani aku drive kereta tu time hujan, sumpah memang tak nampak apaa. kereta yang aku bertembung tu pulak kereta jiran depan rumah je merangkap agent aku time ambil lesen . aku drive kereta tu sebab nak pergi hantar adik aku sekolah agama , hishhh memang tak terkata lah aku kalau accident tadi. mengejut kot, nasib aku sempat brek . dah la nak turun bukit kot. perghhh cuak siottt. thanks to god laaa, Alhamdullilah Ya Allah :')

then sampai rumah je, muka aku dah gelabah ayam. maybe jiran aku tu report kat mak aku. then aku balik2 takde kereta jiran aku tu so rasa macam lega la sikit tapi at the same time kejadian nk accident tu, kereta mak aku ada kat belakang kereta jiran aku tu so mybe mak aku nampak atau tak incident yang berlaku kat depan tu ataupun tak. syukur Ya Allah, mak aku tak nampak kalau tak memang nak kene smash aku tadi. so balik2 aku bukak tudung aku cakap kereta tok memang tak boleh drive ouh time hujan. bahaya giler. cermin tak nampak langsung. bayangkan aku kene bukak tingkap sisi sebab tak nmpak side mirror pastu kat depan pulak tak nmpak sebab cermin tu jadi berkuap time hujan.

air-cond kereta tok aku tu pulak macam ngeng, tak rasa langsung sejuk dia. masyaAllah , tak terungkap syukur tu macam mana. nasib malaikat tak tarik nyawa aku je time tu. subhanaAllah takut weh takut, kawasan rumah aku berbukit pulak tu memang kelajuan tahap minimum je laaa. cuba korang bayangkan kereta kancil tok aku bertembung dengan saga . tak ke nahas aku yang kancil ni. perghhh. tak terungkap weh mcm mana bayangan. subhanaAllah, syukur kepadaMu telah selamatkan aku dari apa yang bakal berlaku tadi.


mr.google T.T

p/s - dear engineer kereta , tolong cipta kereta yang ada sedut wap , hahhaha~ *lalut, kbai* . weh tolong lah bawak kereta elok-elok and tolong pilih kereta yang tak cermin nya tak berwap ketika hujan bagi mengelakkan kemalangan. dah mcm apa je nasihat aku ni --'

bye, assalamualaikum


Owner



Assalamualaikum felass.
I'm Shahira from Malaysia.
People often called me, SHIERA.
I live in a fancy city called Taiping at Perak. Please be nice here :)

Enjoy reading my cute blog

You may leave your footprints here



♦ No harsh words, please ;)


Credits

The Skin By : Mrs Af
Basecode : Pieqah
Edited : BY ME

All rights reserved ® Shiera 2012.